Milyen volt az éved?

Idézetek kliensektől -szívvel-lélekkel

Mint korábbról tudjátok, gyermekkorom óta évértékelést csinálok, egy évértékelő füzet segítségével. Ez letölthető a linkre kattintva, de megosztom a blog alján is. Az idei évemet is összevetettem a tavalyival, és hál'Istennek, nem kellett magamat nagyon s*ggbe rúgni. Tehát ez azt jelenti, hogy egész jól zártam az évet az eltervezetthez képest. 

 

evzaro_2022.jpg

 

Mint minden évben, most is számot vetettem... Ahogy a terápiámban is alkalmazom, életterületenként megvizsgáltam, hányadán állok most a családi kapcsolatok, egészség, munka, párkapcsolat, pénz, baráti kapcsolatok területén... Mi az, amit elterveztem, és mi valósult meg belőle. Zártam le kapcsolatotkat, építettem újakat, megerősítettem barátságot, és adtam több bizalmat annak, aki megérdemli. Szinte minden téren történtek változások...utólag értékelve pozitív irányban.

Az évértékelés rendkívül hasznos tud lenni, visszajelzést ad a jelenlegi helyzetről. Segít a tisztánlátásban, melyek a fontos dolgok számomra, melyek a fejlesztendő területek. 

Új célokat is ki tudok tűzni, és stratégiát is a megvalósításhoz. Javítja az önértékelésem, és erősíti a magamba vetett hitemet. Megmutatja a valóságot, igazából kiben bízhatok, és kire számíthatok. Nem kevés időt vesz igénybe az önvizsgálat, de megéri. 

Nekem az idén a hivatásom volt a fókuszban, ezért megosztok veletek a már lezárt terápiából, kliensektől származó néhány meghatározó idézetet. Így egy kicsit beleláttok a munkámba. Természetesen név nélkül, mint azt már megszokhattátok. Csak azt tüntettem fel, milyen nemű az illető, akitől az idézet származik. Nyilván voltak súlyosabb mondatok is, amiket már én sem tartok relevánsnak nyíltan megosztani, még név nélkül sem... Választottam bölcs mondásokat, súlyos szavakat, és elgondolkodtató megjegyzéseket, valamint a végére hagytam a véleményeket röviden, csak 1-1 mondatban. 

 

"Amikor agresszív vagyok a párommal, olyan vagyok, mint akin benyomtak egy gombot." Nő

"A szeretet csak illúzió! A biztonság csak illúzió. Mert mindig elhagynak. Mi a biztos? A fájdalom, a félelem, a magányosság, a csalódás, a pofára esés, és a gyerekek." Férfi

"Mindjárt megőrülök, nem kapok levegőt. Nem tudom mi fáj ennyire? Miért nem szeret engem senki?" Nő

"Gazdagnak lenni, lehet egy életfelfogás is." Nő

"Ideges vagyok. Nem tudom, miért vagyok ideges, de ideges vagyok." Nő

"Apám azt mondta, nem férek bele az életébe." Nő

"Ha a lelkem mélyén tudom, hogy értékes vagyok, akkor hogyan lehet önbizalomhiányom?" Nő

"Ahhoz, hogy a szívemmel szeretni tudjak, előbb a szememnek kell megkívánni." Férfi

"Nem hagyjuk a szarnak, hogy megegyen minket, inkább mi esszük meg a szart." Férfi

"Amikor elhittem, hogy viszont szeretnek, hogy kétoldalú az érzés, beleélem magam, és pofára ejtenek." Férfi

"Amikor elhiszem, hogy a változáshoz elég csak a gondolkodásmódot megváltoztatni, holott nem igaz, mert tenni is kell érte." Férfi

"Extrém elvárásaim vannak az emberekkel szemben... Van egy elképzelt kép a fejemben, és ha az illető nem olyan, akkor csalódom, és megsértődöm." Nő 

"Ha csalódás nélkül vagy bölcs, bele tudsz nyugodni a végzetedbe." Férfi

"A látszati zűrzavar mögött teremtő erő van." Férfi

"Nem mindig rossz, ha befolyásolható vagy." Nő

"Igazából sosem éreztem magam olyan szépnek, mint mások, akiket én szépnek gondoltam, vagy láttam." Nő

"Ha belenézek a tükörbe, meglátom, kivé válhatok". Férfi 

"Amit meg sem próbálsz, az tuti nem fog sikerülni." Férfi

"Mindenkinek megvan az időgépe. Ami visszafelé visz, az az emlék, ami előre, az az álom." Férfi

"Félek a csalódástól... Hogyan tudom megelőzni?" Nő

"Attól félek, hogy elfáradok, és nem leszek tökéletes.Ha hibázom, már nem vagyok elég jó." Nő

"Nincs jogom hozzá... Kevesebb vagyok, mint a másik, ezért nekem Hallgass a nevem." Nő

"Őszintén még nem szerettem senkit. Ha magamat adom, elveszítem őket." Férfi

"Ha reggel nevetsz, este biztos sírás lesz a vége." Nő 

"A terápia után, olyan, mintha kicserélték volna a szememet. Látok! De nem úgy látok, hanem tényleg látok." Nő

"Életem legnagyobb tarumájából úgy hoztál ki, hogy magabiztosabb nő lettem, mint valaha, és ezerszer jobban érzem magam a bőrömben." Nő

"Egyik szemem sír, a másik nevet... Nem akarom, hogy véget érjen a terápia." Férfi

"A terápia után lehetünk barátok?" Nő

"Te tényleg beleteszed ebbe szíved-lelked." Nő

"Az volt a legjobb döntésem, hogy hozzád eljöttem. Máshoz nem is mentem volna." Nő

"Végre tudok valakivel úgy őszinte lenni, hogy nem ítél el!" Nő

"Nem is gondoltam, hogy ennyi hibám van, köszönöm, hogy segítettél helyreállítani." Férfi

"Amikor hozzád jöttem, azt hittem téged kell megmenteni, mert nő vagy, de közben kiderült, én szorulok segítségre." Férfi

"Más ember lettem. Önmagam. Köszönöm." Férfi

 

Még sok idézetet írhatnék ide... De én már csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon hálás vagyok azoknak a klienseknek, akik hozzám fordultak segítségért. Köszönöm, hogy benne maradtatok a terápiában, és bíztatok bennem.

Tudom, hogy sokszor nehéz volt, és a pokolba kívántatok a sok feladat miatt, és, hogy szerintetek mindent látok, de megoldottuk a nehéz helyzeteket is. Rendkívüli erőre és kitartásra vall, hogy végig tudtátok csinálni.

Büszke vagyok Rátok! Köszönöm, hogy tanulhattam tőletek, és hozzájárultatok ahhoz, hogy én is jobb ember legyek általatok. 

Nagyon boldog új évet, szeretetet, békességet, testi-lelki-szellemi harmóniát kívánok minden kedves olvasómnak! Bulizzatok (vagy ne), érezzétek jól magatokat, és történjen minden úgy, ahogyan azt szeretnétek.♥

Jelenlegi és leendő klienseimnek pedig bátorságot, kitartást, és lelki erőt kívánok. Folytatjuk 2022-ben is. 

Ha bajban vagytok és segítségre van szükségetek, ne féljetek megkeresni. Ne adjátok fel, továbbra is itt vagyok nektek, és segítek. ♥ Írjatok rám bátran messengeren, és megbeszéljük a továbbiakat. 

Boldog Új Évet! 

 

Évértékelő füzet: https://yearcompass.com/hu/

Fotó: Ripost